Skip to content
Reinier van Delden
  • Over Reinier
  • Expo’s en zo …
  • Boeken
  • Pers
  • Contact

#ambtenaar

In de rij lopen

Posted on / Updated by

Ik liep in de rij.
Niet omdat het moest.
Maar omdat mij dat leuk leek.
In de rij lopen.
Ik was in Den Haag.
…

© 2026 Writings Theme. Powered by WordPress.